دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
طی حکمی از سوی محمد خزاعی

شرف‌الدین مشاور دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت شد

محمدرضا شرف‌الدین، تهیه‌کننده سینما و مدیرعامل سابق انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، طی حکمی از سوی محمد خزاعی به سمت مشاور دبیر چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت شد.
کد خبر : 59580

به گزارش گروه فرهنگی آنا، روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با اعلام این خبر متن حکم محمدرضا شرف‌الدین را به این شرح منتشر کرد:


«هنرمند ارجمند/ جناب آقای محمدرضا شرف‌الدین


با سلام و تحیت؛


نظر به تجربه، تعهد و توانمندی، شما را به سمت مشاور دبیر چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت منصوب می‌نمایم.


امیدوارم در پرتو همدلی، تعامل و مشارکت جنابعالی و همه دغدغه‌مندان حوزه فرهنگ و هنر بتوانیم در زمینه فرهنگ ‌وهنر اسلامی و انقلابی در چارچوب اصول و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و راهبردهای فرهنگی بسیج مستضعفین شرایط و ظرفیت‌های هدفمند و جریان‌سازی را فراهم آوریم.»


محمدرضا شرف‌الدین متولد 1337 اصفهان، فارغ‌التحصیل عکاسی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. وی از سال 1364 کار در سینما را آغاز کرد و بیش از سه دهه از چهره‌های فعال و موثر در این عرصه بوده است. در کارنامه شرف‌الدین حرفه جلوه‌های ویژه درخشان‌تر است. شرف‌الدین تهیه‌کننده سینما و استاد دانشگاه از پایه‌گذاران اصلی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس بوده که بیش از یک دهه مدیرعاملی این مجموعه سینمایی را نیز عهده‌دار بوده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره مقاومت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته